遭女上司無理取鬧 22歲女確診患精神分裂症 被逼辭職休養

2022年06月16日 15:43

有網民在香港討論區發帖文表示,公司一名22歲的女同事遭女上司無理取鬧後,以致工作時不開心,長期失眠,更出現幻覺和幻聽,經醫生診斷後患上精神分裂症,被逼辭職休養。

發文者指女同事為人開朗樂觀,沒想過她會因上司責罵而患上精神分裂症,更慨嘆「咁就一世了」,更奉勸各位「千祈唔好將壞情緒發泄喺別人身上,因為當選擇鬧同事嘅同時,有機會毀咗他人嘅一生」。

不少網民對此評價兩極,留言指「如果真係鬧兩句就有精神病,樓主間公司應該大部份人都有精神病」、「你呃人,而家年輕人唔鬧得,一鬧就辭職,太多嘢做又辭職,心情唔好又辭職,老闆邊敢惹佢」、「其實成個世界原本就係咁無理取鬧,如果個人心態唔可以調節到,去到邊都係一樣結局,所以睇嘢唔可以太直觀,人一鑽牛角尖就好難返轉頭」、「其實係唔係大家慣咗高壓底下生存,唔係個個EQ都咁強㗎」。

相關新聞